onsdag 11. mars 2009

Lek ute

Lenge siden jeg har lagt ut bilder igjen, men som sagt så er det litt problemer med pc'en min. Har desverre ikke fått fiksa det ennå, men nå må jeg snart få gjort det.. puh..

Disse bildene er fra januar, Sander og Sniper koser seg ute i hagen!


Her er knuten kastet og Sniper er etter den..


"Jeg ser den jeg altså.."



"Hallo Sander, den knuten er min asså!"


"Vær så snill da brutter, la meg få den.. smisk smisk smask.."



"Humm, hva er dette?? En pinne?? Den skal da ikke står her, hrmf.. "



"Hummmm.. lukter pølser: MUTTER, har du gravd ned pølser her?? HÆH??"




Sniper vil veldig gjerne være med gutta for å lage snøhule, men han er ikke helt velkommen..



Så er vi kommet inn, og Sniper'n var litt kaldt.. "Det mente i hvert fall mutter, men hun ville bare teste om jeg fikk på meg genseren hennes.. jeg vet det nok jeg, for hun lo så veldig av meg.. hrmf.."



"Ja, får jeg den pølsebiten du lovte meg etter at jeg har vært mannekeng?"



"Ligge dø ja, jeg er så flink atte"


"Til slutt må jeg stå fin gutt for da blir mutter sååå glad, og jeg får maaaange pølsebiter.. nam nam nam"

Ingen kommentarer: