torsdag 12. mars 2009

Ut på tur i snøen

Her er vi ute igjen, først en liten tur ute rundt huset.. så en lenger tur borte på jordet..





"Jeg vurderer modellyrket faktisk..."




"Profilen er da slettes ikke så værst om jeg selv skal si det!"



"Sniper in action"



"Snø er i grunn morsomt!"



"Jeg prøver å finne et sted for å gjøre mitt fornødne mutter, MÅ du ta bilder av meg da??? Jeg bare spør??"

-


På Jordet

"Kom igjen da, treginger"


"Humm, hva skuer mitt øye?"



"Snøklumpen var mer interessant"



"Jeg tror jeg vil ha den med hjem faktisk.. gnage på den i buret"



"Ikke var så vrang da, din dumme snøklump!"


"Hallo, er det noen der oppe? Sa du noe?"




Verdens vakreste vakring




"Jeg er klar for hva enn det måtte være!"



Sander kaster snø med Sniper, begge har det like moro.



Mer snøkasting..



1 kommentar:

Anonym sa...

Hei..
Så flotte bilder