torsdag 12. mars 2009

Med mutter på jobb!!

På tirsdag 10. mars så fikk jeg være med mutter på jobben. Egentlig så skulle jeg ligge i bilen, men det syntes jeg ikke var noe kult. Jeg begynte å pipe og ule litt, var jo så mange som gikk forbi bilen.. Kollegaene til mutter sa at hun skulle hente meg inn, som sagt så gjort. Da de fikk se meg så sa de at mutter trengte jo i hvert fall ingen alarm, for hun hadde nok med meg!! Jeg var alarm nok i meg selv, de mente ingen ville tulle med mutter hvis jeg var med!!!!

Bildene er tatt med mobilen til mutter, så de er ikke så veldig bra!



Foran skrivebordet




"På teppet ved siden av mutter, jeg holder øye med døra!"





"Hører noen lyder ute, hva er det tro?"





"Humm.. jeg hører noe, men ser ingenting!!"


"Puh, under skrivebordet til mutter var det fint å ligge.. zzzzzz"





"Et lite blikk mot døra må til!





"Dette kan godt bli en vane mutter, si i fra om du trenger meg igjen!?!"




1 kommentar:

Niliv sa...

Så kjekt å få være med på jobb :-) Utrolig fin hund :-)