mandag 23. juni 2008

En sen nattetime

I dag har jeg malt det 3. strøket på et gammelt vindu, og det må søren meg males en gang til.. Kjenner jeg begynner å bli littebitt lei det vinduet nå. Anyway, det har jo blitt myyyye finere enn det var, så det er vel verdt bryet.



Jeg har også malt taket i vindfanget, og det var kult kan man si. Ble så hvitt og vakkert nå atte. Jeg måtte også male noen lister der, for de var jeg ikke helt ferdige med. Begynte vel for halvannet år siden... hummm.. Jeg liker å male første strøket jeg altså, de neste er kjedelige. Dårlig egenskap det der. Nå skal jeg sove, må gå løs på neste strøk om noen timer..

2 kommentarer:

hege sa...

Jeg vil se bilder! :D
Og så vil jeg at du kommer hit og maler også!
Så det så!

lines galehus sa...

Jada jada, jeg skal ta bilder av mitt kunstverk.. hehe.. Har i hvert fall tatt noen bilder av dyret i dag da. Og ja, jeg skal komme å male hos deg.