fredag 27. juni 2008

På tur med gutten


I dag hadde jeg med kameraet når jeg gikk tur med gutten. Tok ca 70 bilder. Det ble mange flotte bilder. Sniper var overlykkelig. Han raste rundt som en gal i grass, vann, grøfter og til og med i en diger maurtue.





Dette er den største maurtua jeg har sett. Den rakk meg nesten til brystet, ikke det at jeg er så stor, men allikevel. Det var maur i 20 meter i diameter rundt den, og de var ute etter meg tror jeg.. hehe.. Hissige var de i hvert fall.



Sniper elsker å løpe fritt i grass og busker, da blir han sååååå glad!!

Her var det vannet som skulle undersøkes, både temperatur og smak ble godkjent.

Jeg vart litt skræmt når jeg kikket på bildene, trodde et øyeblikk at en alien hadde tatt plass i Snipergutten. Sjekk de øya da!!

4 kommentarer:

hege sa...

Ååå! Så fine bilder!
Ser ut som Sniper koser seg på tur! Og kjenner jeg "mamman" rett, så kosa ho seg helt sikkert masse også!

lines galehus sa...

Tusen takk! Ble fornøyd selv jeg, brukte rådet ditt vettu..

Du har helt rett, jeg kosa meg veldig. Når jeg endelig kommer meg ut i skogen, så er det topp! Har oppdaget sååå mange stier etter at vi fikk sniper'n. Jeg hadde ikke trodd denne skogen skjulte så mange flotte steder.

hege sa...

Hehe! Så moro! Det er synd at man ikke veit om de stedene på forhånd, det skjuler seg jo som regel ett lite paradis eller ti inni skogen!
Men det er jo heller aldri for seint å oppdage de da!

lines galehus sa...

Sant nok! Jeg er klar for flere oppdagelser jeg.