søndag 16. november 2008

Et lite tilbakeblikk

19. januar var vi oppe for å hilse på valpene. Det var veldig morsomt. Jeg ble "overfalt" i gangen av sånn ca 11 valper.. Alle ville hilse på, sleike, nusse og bite, samt gnage litt på skoa våre.. hehe.. Jeg ble helt forelska.. og er det fortsatt. Siden Tuija snart skal få valper igjen, så håper jeg det er lov å komme å ta en liten titt??


Her ser vi Tuija og Shakki. De har veldig lyst på en vaffel som ligger på bordet!

Tuija er mammaen til Sniper. Shakki er "halvtante" til Sniper. Tuija og Shakki har samme mor, men ikke samme far.

Og her tror jeg jammen de fikk seg en liten bit, Rune er jo så godhjerta han.. hehe..

Og her får jeg mitt første ordentlige ridgeback nuss, så deilig atte. Aner ikke hvilken liten luring som ga meg kysset, men skjønn var han uansett.


Lykkelig "snart ridgeback eier". Sniper skal være med hjem om 20 dager..



Sovende vakringer.. kan ikke nusse heeeele tiden vettu..

Sander er helt fasinert, og falt skikkelig for en gutt. Han sov i fanget hans lenge. Jeg tror det er han som heter Charlie.


Sliten gutt

Shakki
Nydelig hund som dessverre ikke er med oss lenger.

Foringstid, og vi er skikkelig sultne!!


Så må vi sove litt igjen..


Klyngesoving er absolutt å anbefale!
Sniper
Dette bildet er tatt dagen han kom hjem. En liten gutt som hadde god plass i fanget til mutter.

På tur på fjellet. "Er jeg ikke vakker da?"


"Veldig høy denna trestokken var da.. hrmf.."

"Johoooo... jeg er mye raskere enn deg mutter.. Du ser forøvrig ut som et fugleskremsel der du står bak!"


Denne kurven fikk Sniper ganske tidlig, og den var det ikke mye igjen av etter et par uker.



2 kommentarer:

Anonym sa...

ntååå, hvorfor kan han ikke være så liten fortsatt?! man ser med en gang på valpe bildene av Sniper at det er han! : )

lines galehus sa...

Det er sant, skulle ønske han var liten litt lenger jeg også.. men han er jo skjønn nå også da. Dessuten så tror han jo at han er bitteliten selv da.. hehe. Og ja, man kjenner ham veldig godt igjen, tenkte på det jeg også når jeg la inn bildene!