onsdag 12. november 2008

Utstilling på Kongsberg + litt til

På søndag var det utstilling på Kongsberg. Sniper vant klassen sin, men gikk ikke videre. Fikk hp (hederspremie), men jeg er litt usikker på hva det egentlig er...

Her er i hvert fall kritikken fra dommer Göran Bodegård:

"Mycket stor. Bra hode. Ennå høgstilt og grunn. Bra rygglengde, bra benstamme, bev. seg godt, har gode vinkler bak, bra pels og farge."



Det er nesten flaut å si det.. men jeg hadde skikkelig problemer med å skille noen av hundene fra hverandere på bildene. Jeg håper (og tror) jeg har fått riktig bilde her =). Er ganske sikker på at dette er Sniper. Sniper hadde forøvrig en strålende avslutning etter oppvisningen i ringen, han pisset på jakka til dommeren (den hang på en stol). Jeg er skikkelig stolt!
En stor takk til Hege som gikk med Sniper for oss!

Dette er Wicki, den yngste godjenta til oppdretter Hege. Hun kom på 2. plass i sin klasse.



Bror Leon
Han kom på plassen etter Sniper.


Diva
Hun ble Bir og fikk sitt 2. Cert i en alder av 11 måneder.

GRATULERER SÅ MASSE



Sliten vakring...


... og her er en annen sliten vakker Diva-jente som kikker etter mor..




... og en 3. liten vakring som er mest interessert i kameralinsa..


Hjemme igjen. Sniper fant et kosteskaft ute på verandaen som han gjerne ville leke litt med.. Kan ikke skjønne hvorfor denne er for stor, er jo bare en bitteliten pinne???



"Skal vi ha putekrig mutter??"


"Kåmm ån mutter!!"



"Jøss, hva i all verden er det inni denna da tro?? Snø??


"Johooo.. detta var moro!! Har du flere puter?? Jeg kan operere alle sammen jeg altså, no problem!!"
SNIPER!!!! Nå må du si unnskyld til ST, det er hennes pute!!


Ingen kommentarer: