torsdag 6. november 2008

Barnevakt for tvillingjentene!

Fra lørdag til søndag sist helg, så skulle gulljentene sover over hos tante. Det er så morsomt å passe dem, de er så snille og skjønne. Smiler, skravler, ler og spiser... Og de har blitt veldig gode venner med Sniper. Han er veldig glad i disse småtassene som er på besøk her, og vil gjerne nusse dem hele tiden.


Nadine og Celine ute i solen

Celine


Inne så ble buret brukt som lekestue, Sniper måtte nøye seg med gulvet..



"Smask, du har sååå bløte gode kinn du Nadine"



"Tror du har noe på nesa Celine, en liten pølsebit kanskje??"

"Gi meg et nuss da Nadine, pliiiiis!!"


Celine



Hos tante er det dårlig med matservering, så da gnager vi på leikene!!



Pus vil også være med å kose..




"Senga mi' er opptatt ja, da får jeg legge meg på golvet da... grrr"

"Slapper litt av her med gulljentene jeg.."




"Puh, slitsomt med smådamer altså, jeg tror jeg tar meg en høneblund.. Zzzzzzzzzz"



Ingen kommentarer: