fredag 31. oktober 2008

Besøk hos broder'n Walter

Jeg, mutter og fatter ble bedt på besøk hjem til Walter og hans mutter og fatter i dag. Han bor jo bare ca 45 minutter fra oss, og det er første gang vi møtes forutenom på utstilling! Og det var kjempegøy! De bodde på en koselig gård i Kodal, det var kjempefint der. Walter og jeg kunne løpe løs hele tiden.. Vi lekte og lekte og lekte, så måtte vi ta en pause... og så lekte vi igjen..

Mutter og fatter fikk servert lapskaus, og de ble gode og mette og kjempefornøyde. Jeg fikk servert indrefilet av hjort, men det ville jeg ikke ha!! Flattbrød var MYE bedre.. (hunden er gal.. red adm)

TUSEN TAKK FOR AT VI FIKK KOMME!!




"Kose kose kose kose kose"

Walter foran og Sniper bak


"Jeg må bare hvile hue litt oppå deg jeg asså brutter.."

"ET phone home"

"Danse danse dokka mi.. trallala.."

"Legg deg brutter, her bestemmer jeg!"

"Hva skjer'a Sniper?"

"Nusse-susse"

"Hva sa du Sniper?"
"Hjemme hos Walter hadde dem hjort. Jeg la ikke merke til dem jeg, var for opptatt av brutter. Mutter og fatter var med og kikket på når de fikk mat. De snakket om at det var en fantastisk opplevelse. Alle sammen kom fram fra mørket når maten ble servert, men de var visst litt skeptiske fordi det var noen ukjente der."

Maten er servert

Utrolig flotte dyr!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Så flott da, artig for sniper å møte slekta :-)