søndag 14. desember 2008

HURRA FOR SNIPER

I dag har gullgutten til
-
mamma bursdag!
-
Hurraaaaaaaaaaaaaa...



"Ettåringen"
-
Og sånn feiret vi dagen til min:

"Mutter laget krone som seg hør og bør!"


"Pen eller?"

"Hva skjer'a?"


"Hva er det du driver med'a mutter?!?"

"Gele med ett lys.. nam nam.."


"Jada jada, jeg ligger pen gutt..."



"Endelig fikk jeg åpne pakka.. det var ett griseøre, og det er nesten det beste jeg veit!"

"Så til slutt litt dessert, gele.. Selvom jeg egentlig hadde bestilt ostekake.."
-
"Mutter synes det er sååå rart at jeg allerede har blitt ett år. Men jeg synes ikke det er rart, jeg er tross alt ganske stor. Veier snart 50 kilo, og er ca 70 cm høy. Hun må da skjønne at jeg ikke er noen "guttunge" lenger???"

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen Sniper
Hilsen Aiko og Arja

Anonym sa...

Hurra for Sniper'n som fyller ett år i dag!!!
Håper vi sees snart, og kos deg masse hos broder'n.
Klemmer fra (løpetid)Una
Ps. det var nok meg du luktet på den stubben ja, lukten bærer laaaaangt)

Anonym sa...

GRATTIS SNIPER'N :D
1 år å greier ;D

lines galehus sa...

Aiko og Arja: Tusen takk for gratulasjonen. Dere skulle vært her i dag, da hadde sikkert mutter laget krone til dere også!!

Una m/fam: Tusen takk! Jeg håper vi ses snart jeg også, savner deg kjempemasse! Det var godlukta di' jeg kjente borte ved stubben ja.. det var det jeg trodde.. Smask

AE: Tusen takk. Gleder meg til å se deg igjen..

Anonym sa...

Hallo brutter
Muttern prøvde å legge inn gratulasjoner i går, men fikk ikke til. Jeg sa hun skulle prøve en gang til, fy søren så flott krone du fikk a, jeg fikk bare litt kalkunkjøtt jeg og det måtte jeg også dele med mutter og hu dærre lille saken Wicki. Jeg lukter dessuten kjempgodt nå med løpetid på full blomst det skulle du ha kjent. Vi ses på juleutstillingen
Klem din søster Diva

lines galehus sa...

Hei søs! Takk for gratulasjonen, og stor kos og klem til deg også! Ja, krona var kjempefin.. mutter er ganske snill altså ;). Og jeg er ganske glad for at jeg slapp å dele griseøret og desserten med noen.. hehe.. Gleder meg til vi ses igjen.