onsdag 31. desember 2008

Utstilling Letohallen 30.12.2008

I går var det utstiling på Letohallen. Mutter måtte jobbe, så hun fikk ikke blitt med. Fatter, Andrea Eline, Sander og jeg reiste avgårde ca kl 0715. Vi var fremme ca kl 0900, så vi hadde god tid. Jeg synes jo det er veeeeeldig moro å treffe alle disse hundene, så jeg blir kjempeivrig. Fatter er ikke like fornøyd, for han må hele tiden holde HARD i båndet mitt.. hehe.. Jeg er sterk jeg nemlig. Jeg kom på 4. plass, og er godt fornøyd med det. Mutter sier at jeg uansett er verdens vakreste vakring.


Her er jeg og oppdretter Hege i ringen. Litt bredbent, ellers bra.



Walter i ringen. Han kom på 2. plass.
"Grattis brutter, du er flink assa."


Utah i ringen. Han kom på 3. plass.
"Grattis til deg også! Moro å se deg igjen"


Her står brutter Utah og hans mutter foran meg. Ganske kraftig kar ja. Og Hege og jeg bak. Jeg er jo ikke like kraftig, men har det jo i høyden jeg da.

Her er dommer Harri Lehkonens kritikk av meg:

"73 cm. mycket stor hann. Mask hode. br skuldre, vakker o-linje, korr. ridge, ganske kort kropp, bryst kurv m utv mer, br bakstell, triv temp, ennå valpiga rør"
-

Mutter hadde jo selvfølgelig glemt å lade kameraet, så det ble ikke så mange bilder denne gangen. Vi kommer sterkere tilbake senere.

Ingen kommentarer: