onsdag 10. desember 2008

Noen innebilder

Jeg får ikke tatt så mange bilder ute om dagen, det er nemlig helt mørkt når jeg kommer hjem fra jobben. Men vi tar jo noen bilder inne, må jo ha noen å vise fram :)

Her er fatter'n borte, og da er det en som raskt hopper opp, krøller seg sammen til det han tror er en papillon størrelse og tror ingen ser ham.. hehe.. Han er litt skjønn da.


En liten tannsjekk- pene hvite tenner


Framtenna -like fine dem da!


Humm, hva er dette? En hammerhai?
-
(for de som skulle lure, det var ikke vondt!!)



To trøttinger, kinn mot kinn (nesten i hvert fall).
-
Go'gutta til mor detta..
--

Så er det avtalt at Sniper'n skal overnatte hos bror Leon fra 17. -22. desember. Det var veldig fint at dere kunne passe på gullgutten for oss i de dagene.


Vi håper det blir mye av dette: kose kose kose.....


...... og lite av dette!!

"Dette her er viktig å huske Sniper og Leon:

DERE ER BEGGE GUTTER, OG I TILLEGG BRØDRE!!!!"

-

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder oss Masse til at Sniper kommmer!!! :-) Jobber for fullt om dagen slik at jeg kanskje kan ta juleferie allerede den 17. Hadde vært knall ! ! ! !

lines galehus sa...

Så bra!! Tror gutta kommer til å kose seg veldig, og håper dere kommer til å gjøre det også!!

Anonym sa...

Grattis med dagen, Sniper'n.
Masse klemmer fra Milo og Zahra og resten av den gale gjengen vi bor sammen med.

lines galehus sa...

Tusen takk for det! Endelig har jeg rundet året jeg også..