søndag 7. desember 2008

Nydelig vintervær!

I dag skulle Sander, mutter og jeg ut på tur i skauen. Det har jo kommet snø, og det er ganske morsomt. Ca 7-8 minusgrader og nydelig vær!


På vei bort til skauen så møtte vi Anya, og det er alltid like koselig. Jeg får til og med lukte på henne!! Snill dame altså...


Detta er moro!!


Stien er nesten snødd igjen..


"Johooooooo, her kommer jeg"


"Borte, borte, borte! Jeg er en struts, så ingen ser meg!"

"Humm, lukter godt jo.. Rådyr? Pølsebiter? Anya? Hummm? Una?"

"Brrrrr, fysj, kaldt jo..."

"Hva ler du av? HÆ??"

"I fartaaaaaaaaaaaaa...."


"Humm, hvor er stubben jeg pleier å pisse på??? Under her??"




"Jeg er mye raskere enn deg så..."



Vakringen til mor, nesten nedsnødd..


Hjemme igjen:
"Her var det jammen deilig og varmt.. Hva skulle vi gjort uten ovn tro?"


4 kommentarer:

hege sa...

Å det så herlig ut! Base i snøen er jo noe av det morsomste!
Kanskje du kan lære han å lage engel også? ;) Hehe!

lines galehus sa...

Ja, det skal jeg jammen prøve på! Blir nok en vakker engel..

Anonym sa...

hehe han er jo bare så skjønn. Koser seg i snøen ihvertfall:)

lines galehus sa...

Han er kjempeskjønn! Gullgutten detta... Ja, han liker seg godt i snøen, det er jo morsomt. Nå skal det jo litt til å bli like entusiastisk som Hanniball, men han er på god vei ;)