onsdag 17. desember 2008

Sniper røntges

I går hadde vi time til røntgen for Sniper, så "dommen" kommer vel om noen dager. Det er jo sånn at bildene blir sendt inn til NKK for vurdering. Dyrlegen vi brukte sa i hvert fall at det så veldig bra ut, så vi er ved godt mot.




Her har Sniper fått bedøvelse og er snart i drømmeland..


Ligger rett ut ved siden av røntgenapparatet..


Sniper har jo hatt en liten kul på halen, den ble også tatt bilde av. Her kan vi alle se at dette er IKKE en haleknekk (bare så du vet det dommeren på RR-dagene)!!

Så blir Sniper'n lagt i narkose, for kulen skal fjernes..

"Tunga rett i munnen"


Selve operasjonen tok jeg ikke bilde av, men her er i hvert fall kulen fjernet, og halen blir plastret. Forøvrig så skulle jeg jo tatt bilde av hvordan Sniper lå på operasjonsbordet. Han lå på ryggen, men alle fire beina bunnet fast.. heldigvis sov han..
-
(bildene over er tatt med mobilen min, derfor litt dårlig kvalitet..)


Her er er stingene, tror det er 4 stk.

Halen er bandasjert

Den har detti av noen ganger, så nå har jeg prøvd med sportsteip i hver ende..


Så over til den berømte skjermen.. Det var ikke gøy altså!!


Men det gikk an å leike for det. "Fikk tak nasse nøffen min jeg.."



"Jeg vil ikke ha denna greia på meg mutter, ta den vekk! NÅÅ!!"



"Så gi blanke da, jeg kan slappe av uansett jeg"


3 kommentarer:

Anonym sa...

Sniper'n kom seg overaskende fort etter narkosen, når han kom seg i buret tok det 2 min før han hadde fått av bandasjen og kastet den opp i luften og vips, så hadde han ny "leke". Nå gleder han seg bare til i morgen for da skal han bo hos Leon noen dager.

Anonym sa...

Kjære Sniper.
Du så litt utafor ut på bildene, men du er nå stadig like kjekk da!!!
Muttern driver med noe som heter jul, jeg får ikke hjelpe til i det hele tatt, enda så flink jeg er til å prøvesmake.....
Vi har Zahra på besøk nå, for hun har løpetid også. Her skulle du vært, 3 sexy damer som er høyløpske!
Naboens labrador stakk av en kveld, og han kom jo selvsagt hit! Muttern likte ikke det heller, det må vel være en RR for at det skal bli bra nok? Ikke for Dis da men...
Ønsker dere en riktig God Jul og ett kjempefint Nytt år! Så håper jeg vi sees snart, og at løpetiden blir ferdig slik at dere kan komme på besøk!!!
Masser av nusser og klemmer fra Una og alle de andre her på Sand

lines galehus sa...

Hei Una!
Ja, jeg var litt borte der ett lite øyeblikk, men kom meg raskt igjen. Det største problemet var i grunn den skjermen.. Den var ikke god!!

Ja, jeg heller får ikke prøvesmake.. det er skikkelig dårlig gjort spør du meg. Vi kunne jo kommet med mange gode kritikker vi. Jeg liker jo i grunn alt!

Gleder meg veldig til å se dere igjen. Jeg er skikkelig klar for å løpe litt i RR-skogen på Ilseng.

Ønsker dere alle en god jul, både fra mutter, fatter, meg og alle andre i huset! Stor suss tilbake til deg kjære Una'en min..