søndag 14. september 2008

Ettermiddagstur på jordet

I går gikk vi på tur til jordet, 3. dagen på rad. Har forøvrig vært der i dag også. Sniper synes det er kjempegøy å løpe rundt på jordet. Dessuten er det ett bittelite sandtak i skogkanten på andre siden av jordet, og sand er som tidligere nevnt det som er mest moro i hele verden.
På vei bort til jordet sto det ei lita frøken i "hullet sitt i hekken"og ønsket oss velkommen inn, eller dvs, hun ønsket Sniper'n velkommen inn. Hun heter Anya, er litt over 2 år og er en Tibetansk Terrier. Hun eies av nabo'n Elisabeth og er ei nydelig lita frøken som Sniper'n er veldig glad i.
"Hullet i hekken"

"Ååååh guuud, her lukta det godt... Anya har løpetid nemlig"

"Er jeg ikke vakker?"

"Hva skuer mitt øye?? Er det noe jeg kan spise???"


Profil


"Hva sa du mutter'n?"



"Fryktelig til mas da, jeg kommer så fort jeg kan jo... "

"Å hei, på tide å pusse tenna mutter?????"


"Tunga rett i munnen"


"Jess, jeg kan ligge på plass"


"Og jada, jeg kan sitte pen gutt også"


"Men hallo der, hva driver dere me'a mutter og fatter?? Skal dere nusse, UTEN MEG???"


5 kommentarer:

hege sa...

Hehe! Litt sjalu på kyssinga?
Kjempefine bilder Line! :D

lines galehus sa...

Tusen takk Hege! Han er kjempesjalu, vil helst være med på det meste.. hehe

Anonym sa...

He he skjønner at jeg må skrive litt her også ja. Jeg bare sitter å ler når jeg leser og ser på bildene dine.Moro med blogg så venter bare på neste innlegg nå..hehe

lines galehus sa...

Endelig!! Det var nesten så jeg vurderte å få lagt ut eit slik eit festebilde av deg nå, bare sånn for å få en reaksjon.. hehe.. Koselig med en kommentar innimellom vettu, da ser jeg jo at noen er innom.. Kommer nok et innlegg om ikke så veldig lenge. Har nemlig fått meg ett bilderedigeringsprogram nå!

Anonym sa...

hehe da var det jammen godt jeg skreiv før det bilde kom her.