fredag 19. september 2008

Laaaang tunge

Her kommer noen morsomme bilder av Snipergutten. Han er jo som sagt et matvrak av en annen verden. Det vil si at han kommer med snuta så fort han ser vi putter noe i munnen. Det eneste han rygger av er snus, den lukta liker han ikke.
"Du Amalie, tror du atte jeg kunne fått en sånn drops jeg også være så snill?"

Her om dagen spiste guttungen av en boks med hockey pulver.. og Sniper stikker nesa bort i det, som vanlig. Det som skjer er at dette pulveret er veldig fint, og det blir liksom en sånn sky av pulver rundt boksen.. Sniper er da fremme raskt på plass med snuta og deretter tunga..

"Skeptisk...


.. men jammen, det smakte jo godt jo."



"Kunne jeg fått litt mer tror du?"


"Jeg har i hvert fall veldig lyst på, bare sånn atte du veit det."

"Pliiiis'a"


"Oki, da rekker jeg tunge"


"Og min tunge er lenger enn din så!!"


"Bare se her"


To gode venner slapper av i sofaen, rumpe mot rumpe.

"Ååååh, pus er så myk og god han mutter.."


"Men fatter da, det beinet er vel ikke ditt??????"


"Gud, det var jammen tungt du."


"Men smakte himmelsk"


"En pølse med brød takk, mutter betaler."



4 kommentarer:

Anonym sa...

Lang tunga ja!
Men så søt Sniper og pus var! hehe..
Fint bein som han fekk da.. storkosa seg da vel! Alvo er ganske lik han Sniper, hver gang vi putter noe i munnen så er'n her. "kanke jeg få også daa?"

lines galehus sa...

Ja, Sniper og pus er ganske søte.. men det hender pus blir litt lei, Sniper'n blir nemlig litt for ivrig noen ganger.. hehe..
Fint bein ja, det storkoser han seg med. Men det ble ganske mye gris, så han får ha det i buret eller ute.

Anonym sa...

Hei Line!
Nå har jeg lest siden din, og fått meg en god latter!! Så mange morsomme bilder og kommentarer....
Sniper'n er en skikkelig god gutt.
Her pakkes det, hundene og jeg skal på jentehyttetur i helga. Det blir koselig; masse skravling, turer, ost og vin. Sikkert flotte høstfarger på fjellet nå. Skal nok ta noen bilder!
Ha en fin helg, og vi sees vel på Kongsvinger?
Klem Una og Hege

lines galehus sa...

Tusen takk! Ja, jeg har det ganske morsomt.. både når jeg tar bilder og lager bloggen.. hehe.. Sniper'n er en godgutt ja, vi er veldig glade i ham. Det står jo mange steder at en ridgeback er en spesiell hund, og det merkes godt. Kan tenke meg at dere har kosa dere på fjellet!! Håper dere har hatt en flott tur. Vi har vært i bryllup i helgen og har hatt barnevakt til sniper'n. Veldig god å se ham igjen, og det var gjensidig.. hehe. Og jess, vi ses på kongsvinger. Vi reiser opp lørdagskvelden vi. Klem klem