torsdag 11. september 2008

Sniper'n er glad i mat

Sniper'n forteller:


"Mutter'n sier at jeg er et matvrak. Der det finnes mat finner du meg."



" "En god soldat spiser når han kan", sier fatter, det er mitt motto også"



"Hei der, har du noe til meg eller fatter?"



"Grisete rundt munnen fatter? Våtservietter trengs ikke, jeg har en laaaang tunge som ordner med sånt.."





"Hei, hva er det der... en baguett?? Ingen som skal ha den??"




"Ingen?... nei vel... jeg tar den jeg, ikke noe problem det.."




" Borte!!"


" Har du mere mat mutter, jeg bare spør??"




"Jeg er en flaggermus!"


Her er noen andre venner jeg har. Schæferen Rambler og Rottweileren Highlander. Rambler er full av liv hele tiden, han kan ikke sitte stille. Highlander er som oksen Ferdinand, han flyr rundt og lukter litt på blomster eller slapper av under treet sitt. De tilhører pappaen til sønnen til mutter. Han heter Tommy og lever og ånder for hunder. Rambler og Highlader er kjempelydige og gjør alt hva Tommy sier. Jeg blir så imponert...


" Rambler er glad i baller, jo større dess bedre!"




" Highlander slapper av.."


" Og her sitter de fine gutter, for Tommy har sagt "bli"."

Takk for oppmerksomheten. Voff fra Sniper.



pssst: Matrester av alle slag kan leveres til meg når det måtte passe.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe. på det første bildet der av Alvo og Sniper, ser Sniper veldig skeptisk ut gitt! :P hehe.
Men jepp, det var ganske riktig, 5 mnd er et halvt år om 2 uker ca! Og riktig med Alaskan husky! ;)
Han er matrester snik Sniper au ja, det ska jeg love deg han her hjemme er også!

lines galehus sa...

Ja, han ser skeptisk ut.. Var nok tatt akkurat i rette tidspunkt. Var litt morsomt da, for de kosa seg veldig. Sniper er veldig snill med Alvo, lar ham få lov til å bite ham, legger seg ned og greier..

Matsnik ja, det skal være sikkert. Han er helt håpløst, skulle tro vi ikke ga ham mat vettu.

hege sa...

Hahahaha!!! Sniper ser bare LITT interessert ut i maten til far! Digger bilde nr to!

Så fine hundene til Tommy er!
Men Sniper er finest! ;)

Klem fra Hege som har litt gryterett til overs...?!

hege sa...

Og fin ny layout på sida di Line!
Me like!

lines galehus sa...

Hehe.. ja bilde nummer 2 er konge, det har vi ledd mye av!

Er enig i at Sniper er finest, men er søte de til Tommy også.

Sniper'n vil gjerne ha gryterett, han løper rett til Tr heim og henter.

Og takk, likte den layouten jeg også, rosa er ut i grunn!!