tirsdag 16. september 2008

Pus med fangst!

Pusen min som har det klingende navnet "mamma-sin" er en god jeger. Han fanger fugler og mus til stadighet. Siden jeg har den gleden av å ha en katteluke i verandadøra, så kommer han gjerne inn for å vise frem fangsten sin til mor. Jeg har ved flere anledninger funnet halvspiste mus på gulvet og i sofaen, og kjøkkenet har mer enn 1 gang vært fullt av fuglefjær... grrrrrr..


Musa var nok ikke like fornøyd med "mamma-sin" sine jaktegenskaper...


"Lukta godt jo.."


"Smakte ikke så værst heller..."

Ja, jeg vet det kan virke støtende på enkelte sarte sjeler, men sånn er faktisk livet. Puser spiser mus!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm kjenner jeg er litt glad for at vi ikke har sånn katteluke nå.... hehe syns mus er litt ekle jeg da.

lines galehus sa...

hehe, ja i sånne tilfeller er det greit uten katteluke. Men det går jo greit så lenge han kommer inn når jeg er her, værre når jeg ikke er hjemme eller om natta!

Anonym sa...

Oss med katteluke må regne med litt mus og fugel inne,. Ja jeg har da funnet rotter inne på gulvet også..

lines galehus sa...

hehe.. rotter ja, det har jeg tilgode ennå.. Og godt er jo egentlig det! Flinke puser du da?!!