tirsdag 16. september 2008

Mine skjønne små tanteunger

Jeg har 4 brødre. Disse 4 har vært forholdsvis produktive. De har i hvert fall skaffet meg sånn ca 14 tanteunger. Hun eldste er akkurat blitt 22. år og skal bli mamma om litt over en måned. Det blir forresten ei jente, og hun skal hete Maja. "Tante" gleder seg til å se nurket snart.
Det var ett lite opphold på ca 10 år, så satte de i gang å produsere barn igjen. Jeg fikk nemlig 5 nye tanteunger på 16 mnd. Ikke dårlig det? Med min sønn så har vi søsknene 15 barn, og 5 av dem er gutter. Siden jeg var alene jente av fem unger, så var det jo fint at slekta fikk noen jenter også.. hehe..
Amalie, 3 1/2 år
-hun er ei lita prinsesse. Stort sett alltid blid, men er også en liten hissigpropp som vet hva hun vil.

Sminka seg selv da


Tvillingene Celine og Nadine, 2 1/2 år


Nadine

-dette er lille rambo. Det er høyt og lavt, samtidig som munnen aldri er lukket.

Celine
- hun er mye roligere enn sin tvillingsøster, men man skal ikke la seg lure. Frøkna er nemlig en liten smarting, hun har funnet ut at siden storesøster stadig lager litt uro, så er det fritt fram for henne å gjøre noen "spikk" i det stille..

Ola, 2 år
Broren til Amalie


Ola koser med AE

- han er en skikkelig kosegutt. Deler alltid ut en kos om du spør, og man får gjerne en uten å spørre også. I likhet med sin søster, så er han en bestemt ung herremann.


Daniel, 2 år
-han er en liten sjarmør som vet hvordan han skal få det som han vil, da spesielt med sin far som smelter bare guttungen kikker på ham.. hehe..

Alltid like blid

Ingen kommentarer: