tirsdag 9. september 2008

Sniper'n med venner!


På lørdag fikk Sniper besøk av Alvo. Han bor til vanlig i Lom, og tilhører tanteungen min. Han er 5 mnd (?) og kjempesøt. Alvo er en Alaska husky.. ( tror jeg. red anm.)


" Pass deg, nå kommer jeg og tar deg... Jeg bryr meg ikke om at du er 4 mnd eldre altså!!"

" Har deg Sniper! Du kan være løvehund så mye du vil for meg!!"



" Nå skal du få igjen, din lille fjert...."

I dag kjørte vi en tur ut til et grustak i Svarstad. Sniper'n er veldig glad i å løpe rundt i sand. Da går han bananas..

" Jeg kommer... i lufta....


.... jess ..... den er MIN!!!!!"


Vakker ja, peneste i verden!


"Kan stå uten at noen maser også jeg.."


Neste besøk på lista var Hanniball som tilhører "bror min, storfisker'n" og hans familie. Hanniball er bestekompisen min altså, seks og et halvt år, blanding av Border Collie og Collie, kjempesnill og med masse pels som jeg kan bite i... skikkelig løvemanke...



"Skal vi danse Hanniball??"



"Tar deg også jeg, din langhåra pelsdott.."

Ingen har lenger tunge enn Hanniball!!

"Sliten og våt i pelsen etter den løvehunden som gnager på meg... grrrrr.. er det noe vann her eller, jeg er tørst!"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, det var mange fine bilder, måtte le litt av skal vi danse kommentaren din! ;D

lines galehus sa...

Hehe.. takk takk. Har mange flere bilder da, så det er litt vanskelig å velge hvilke jeg skal ta liksom.. Det så jo forresten ut som de danset!

hege sa...

Haha! Så moro!
Og så søte de var alle tre!
Og Sniper er jammen meg flink til å posere! Har han lært det av sin mor?

lines galehus sa...

Haha, den var god du! Er mor spesielt god til å posere.. humm..