tirsdag 14. oktober 2008

Sniper'n igjen...

Her kommer noen bilder av Sniper. Har gått litt tregt i det siste, jeg har nemlig begynt i ny jobb, så hodet har vært fullt av en del andre ting...


"Er'e muli' å sette vekk den data'n og ta meg med ut en tur fatter?? Jeg bare spør?"

"Ikke det nei.. da legger jeg meg her og sover litt frem til du er ferdig med ditt.. din treiging"

Sniper i høstsolen

"Vakrest i verden sier mutter.. jeg er vel ikke helt uenig der.."

""Mutter'n sier: Strekk ut, tilbake med forbeina, frem med brystet, ikke sikle, se på tenna dine, mannen MÅ kjenne på balla dine Sniper, ikke leke NÅ og for all del: IKKE sett deg ned" ... bla bla bla bla, hører jeg. Hu maser så innmari, tror ikke hun skjønner at jeg bare er 10 mnd!"

"Jeg er da ganske flink, frambeina burde vel vært noe mer bakover, men læll da gitt!"

"I 110 km i timen gjennom granskogen, dritkult."


"Humm, her så det bra ut.. her tror jeg jammen det var et passende sted........."


"...... for å utføre et nødvendig ærend!"


"Er du sikker på at du ikke har flere pølsebiter i lomma mutter? Helt bombesikker???"

Neglklipping


"Jeg skjønner ikke hvorfor mutter hele tiden må klippe de neglene mine, jeg liker det ikke. Og hun gir seg jo aldri!!


" Jada, jada, jeg skal ligge stille.. grrrrrrrr"


"Skal vi danse små'n? Uansett så får du en nuss, enten du vil eller ikke!"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det ble for mange trær i skogen der, så jeg fikk ikke bestemt meg hvilket jeg skulle velge... Så derfor ble det midt i veien..

lines galehus sa...

Jepp!!

Anonym sa...

Masse fine bilder av Sniper! Også så stoor han er!! hehe..
Men jepp, Alvo elsker snø! I juni når vi gikk en tur med han i fjellet, møtte han på snø for første gang. Det var litt skummelt, eller veldig skummelt kan man vel si. Torde ikke gå på det. Men plutselig var han utpå, å løp så snøen føyk rundt beina på han. Det var gøy!!

lines galehus sa...

Tusen takk! Ja, han er jo stor.. og veldig skjønn! Åååh ja, kan tenke meg at Alvo kosa seg i snøen.. Han er jo nesten i sitt rette element han da!