lørdag 4. oktober 2008

Tur med jentene mine på jordet!

Sniper'n forteller: Her er damene mine, de spurte om jeg ville være med på jordet. Anya kjenner dere fra før.. Hun er jo godjenta mi'! Den andre dama er min nærmeste nabo, hun er av rasen Berner Sennen. Hun heter Xena, men det uttales "Sina". Hun er ca 3 mnd eldre enn meg tror jeg. Stikker jeg av, så er jeg gjerne å finne i hagen til Sina... men det er så kjedelig, for hun har gjerde rundt hele hagen, så jeg kommer ikke inn... grrrrr.. Og mutter er bare glad, for hun vil ikke bli bestemor sier hun.. Men det bryr ikke jeg meg om, for jeg vil bli far!!!!


"Kan jeg få et kyss kjære?"

"Hallo, skal du sove nå, ærre muli' ??"



"Å er'e dissa unga driver med nå'a? Kan de ikke ta det litt rolig.. hrmf.."


"Greit Anya, vi kommer.. på rekke og rad.."

"Pass opp små'n, jeg er i farta. Sjekk det dansetrinnet forresten."



"Endelig klarte vi å fange deg... pust og pes... utrolig fort denne lille tassen løper"

Turen ender med at Xena og jeg tar oss en tur alene, opp i skogen og mot veien.. Mutter er nervøs da vettu, gauler "Kom" hele tiden. Er så mye mas på den kjærringa. Hun veit jo at jeg aldri går langt fra henne. Skulle jo bare løpe litt med Xena. Så om litt så kommer jeg jo tilbake, i full gallopp- kjempeglad for å se mutter igjen.. Xena derimot, hadde krysset veien og satt på trappa hjemme hos Anya.. Litt av en tøffing hun, som går så langt vekk fra mutter'n sin.

4 kommentarer:

hege sa...

Å de er søte sammen!

lines galehus sa...

Ja.. de er så skjønne atte!

Elisabeth sa...

Hehehehe..... Ler så jeg griner her av de kommentarene dine.

lines galehus sa...

Det er bra! Jeg ler jeg også, når jeg holder på med det..