torsdag 2. oktober 2008

Skogstur på Heistadmoen

Lørdag 20. september var vi en tur på Kongsberg. Det skulle hugges og ryddes på noen skytefelt.. Guttungen, Sniper og jeg var med. Det var nydelig vær, og høsten har begynt å vises.. Høstfargene er bare såå nydelige.
Her kan man se Knuten langt i det fjerne..

" I'm so happy, happy happy happy.."


"Hva skjer'a?"


" Jeg fant en pinne, er det noen som vil leke?"

"Jeg har'n!"


"Jeg hopper høyere enn deg altså brutter, så bare gi deg!"


Stooor fluesopp!


Hakke peil hva dette er, men hårete var den. Og man kan nesten se at den smiler..



"Må vi hjem allerede?????"


4 kommentarer:

hege sa...

Har du fått sopp Line??? Hehe! ;)
Happy Sniper - me like!

lines galehus sa...

Jeg har fått sopp ja.. noen råd?? hehe.. Svær også vettu!

hege sa...

Tja... Råd og råd...
Canesten kanskje?
Jeg vil i alle fall IKKE anbefale Melange og salt og pepper i steikepanna... ;)

lines galehus sa...

Humm.. jeg får tenke på det. Skal holde meg unna steikepanna da, den var begynt å bli gammal nemlig!