torsdag 14. august 2008

Bror min, STORFISKER'N!!

Endelig fikk han storfisken! Etter flere dager med mygg, regn, venting og atter venting fikk han uttelling. Jeg for min del er litt skuffet over at det ikke var mine "døggmeit" han brukte. Jeg har nemlig flydd rundt på plenen om natta og plukket meitemark til ham.. snufs.. Uansett, han fikk den i Lågen i går kveld, det tok ham bare en halvtime og få den opp. Den veide 7,5 kilo og målte 99 cm på "strømpelesten".

GRATTIS STOREBROR!!

Stolt fisker!!


Hvis man ser godt etter så er det en fyrstikkeske over fisken!

Pen var den kanskje ikke, men jeg tror den er veldig god!

Altså, jeg har alltid sagt at det er ikke størrelsen det kommer an på, men nå begynner jeg å tvile.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, den var jammen god fangst;D

hege sa...

Oi! Grattis! Den var svær!
Familiemiddag?!

lines galehus sa...

Bente: Jepp, det var en skikkelig storfangst. Er noe annet enn 2 grams trytene mora di' og jeg pleier å få.. haha

Hege: Altså, jeg håpa på en familiemiddag jeg da, siden jeg har plukket over 200 "døggmeit" for ham. Men neida, den fisken har han gitt bort. Det er greit det altså, liker tryte jeg (henvisning til kommentar over).. *ler*

Anonym sa...

Oi ja, det var storfisken sin det ja!! Reine "kvalen" detta der jo! =P

Tante: og ja, litt mer fart i bloggen nå ja. litt mer hjemme for tida da veitdu! vært endel borte, å vært masse jobbing.. ikke rekki å gjørt så mye som er verdt å blogge om da:P

lines galehus sa...

Ja Lene, det er nesten en hval. Moro med blogg ja, det er sikkert =)