onsdag 20. august 2008

Regn, regn og atter regn...

Jeg er så lei av regn!

Det har regnet i hele natt, og det fortsetter i dag.. Jeg blir så sur og lei og grinete.. Sniper'n er lei, og pus ligger inne. Han liker jo ikke vann, og gidder ikke jakte på mus og fugler i regnværet. Jeg sitter her da og lurer på hva jeg skal finne på. Tenkte litt på å beise tv-bordet, det er gammelt og trehvitt. Og jeg har jo beiset de fleste andre møbler her i huset mørke. Det har jo i grunn blitt ganske fint, i hvert fall bedre enn de var.

Sjekk det renner fra markisa...

.. og verandagolvet er nesten grønt av alger..

Facebook ja.. speilreflekskameraet virker jo ganske bra. Kan se at redigeringen ikke er helt på topp, men læll da gitt. Jeg sitter jo og surrer på facebook, men det er i grunn ganske kjedelig det også.

Nå i disse OL tider, så er det jo mye sport på tv. Det er nesten sånn at til og med jeg blir lei. Jeg er i grunn glad det bare er 4 dager igjen sånn at alt blir tilbake til det normale. Er jo noe med det at når sendingen er midt på natta, så blir det mange sene kvelder.. Uansett så blir det moro å se Andreas Thorkildsen og håndballjentene, samt Eirik Verås Larsen. Er jo noen høydepunkter igjen! Kanskje vi klarer å samle inn et par tre medaljer til?

Ingen kommentarer: