tirsdag 12. august 2008

Snø i august??

På lørdag skulle jeg i bursdag til min "stemor". Det regnet som besatt, jeg kunne ikke kjøre i mer enn 40 km i timen. Vindusviskerne på fullt, allikevel så jeg nesten ikke noe. Nesten fremme så begynte det å hagle. Det "trommet" sånn på bilen at jeg var redd det skulle bli bulker i den..


Skeptisk!
Se, bakken er helt hvit.. Og dette er 9. august..

Må jo kjenne på disse haglene også!! De er ikke små..


Rundt takrennene var det store hauger. Og dette bildet er tatt lenge etter det stoppet, så mye er smeltet.

4 kommentarer:

hege sa...

Oi så kult!
Sikkert ikke kult å kjøre i altså, men utrolig stilige haglkuler! Så svære!

lines galehus sa...

Det var kult ja. Jeg tror faktisk aldri har sett så store hagl, i hvert fall ikke så mange liksom.

Anonym sa...

Oisann, hvit på bakken ja!
hagla endel da gitt! =O
Også de vesle lille nette veslesøstra mi da! =D

lines galehus sa...

jepp, det var helt hvitt og de var store. Ja, hun er så skjønn ette, veslesøstra di'!